Τα cookies είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του www.jabastore.gr. Συνεχίζοντας την πλοήγησή σας αποδέχεστε τη χρήση cookies. Διαβάστε περισσότερα
Close Cookies notice

  • Καλάθι Αγορών
  • Λογαριασμός
Χρειάζεστε βοήθεια; 213 0340010

Συχνές Ερωτήσεις

Εμφάνιση Όλων
  • Πως μπορώ να κάνω αλλαγή εάν δεν μου εφαρμόζει σωστά το μέγεθος;

    Καλέστε μας στο ☎ 213 034 0010-05  (Δευτέρα-Παρασκευή 10.00-18.00 & Σάββατο 10.00-15.00) και ζητήστε το τμήμα Αλλαγών.

  • Γίνονται επιστροφές χρημάτων;

    Ναι στο www.jabastore.gr σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας σε περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την αγορά σας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις προϋποθέσεις πατήστε ΕΔΩ!

  • Πως μπορώ να μάθω εάν έχει φύγει η παραγγελία μου από το κατάστημα σας;

    Για να αναχωρήσει η παραγγελία σας από το κατάστημα μας θα πρέπει να έχει προηγηθεί Τηλεφωνική Επιβεβαίωση από το τμήμα Πωλήσεων του Jabastore.gr. Κατά την επεξεργασία της παραγγελίας σας θα σας καλέσει εκπρόσωπος της εταιρείας μας για να σας βοηθήσει με το μέγεθος των προϊόντων που επιλέξατε, να επιβεβαιώσει τα στοιχεία σας και έπειτα να αποστείλει το δέμα σας. Άρα εάν δεν έχετε μιλήσει με εκπρόσωπο μας η παραγγελία σας παραμένει σε Κατάσταση "Επεξεργασίας" ή "Αναμονής" στο κατάστημα μας μέχρι να  επιτευχθεί Τηλεφωνική Επικοινωνια μαζί σας.

  • Πως μπορώ να δω που βρίσκεται το δέμα μου;

    Εφ' όσον έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας, πατήστε ΕΔΩ και τοποθετήστε τον αριθμό της παραγγελίας σας στο πεδίο " Έλεγχος Κατάστασης Παραγγελίας".

  • Πώς μπορώ να κάνω εγγραφή;

    Μπορείτε να κάνετε εγγραφή επιλέγοντας "Εγγραφή" στο πάνω δεξί μέρος της σελίδας και στη συνέχεια πατώντας "Δημιουργία Λογαριασμού" να οδηγηθείτε στη φόρμα συμπλήρωσης των απαραίτητων στοιχείων. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας και εφ΄όσον παραμένετε συνδεδεμένοι στον Λογαριασμό σας, μπορείτε να διαχειρίζεστε το προφίλ του λογαριασμού σας (προσωπικά στοιχεία, συνδρομή στο Newsletter, ιστορικό παραγγελιών, εκπτωτικά κουπόνια κ.τ.λ) επιλέγοντας "Ο Λογαριασμός μου" στο ίδιο μέρος της σελίδας όπου πριν βρισκόταν η επιλογή "Εγγραφή".

    Σε περίπτωση που δεν σας εμφανίζεται αυτή η επιλογή, θα πρέπει πρώτα να κάνετε είσοδο στο λογαριασμό σας με τα στοιχεία που δηλώσατε κατά την εγγραφή.

  • Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης! Τι μπορώ να κάνω;

    Σε περίπτωση που δεν θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης, επιλέξτε το πεδίο "Ανάκτηση Κωδικού" στη φόρμα εισόδου και συμπληρώστε τη διεύθυνση του e-mail σας στο αντίστοιχο πεδίο. Στη συνέχεια πατήστε τον ειδικό σύνδεσμο που θα σταλεί στο e-mail σας και συμπληρώστε τον καινούριο κωδικό πρόσβασης που επιθυμείτε.

  • Μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου στοιχεία και τον κωδικό πρόσβασης;

    Φυσικά και μπορείτε! Όλα τα στοιχεία που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στην ιστοσελίδα μας μπορούν να αλλάξουν από το πεδίο "Ο Λογαριασμός μου". Στην ίδια σελίδα μπορείτε επίσης να δείτε και το ιστορικό των παραγγελιών σας, τα εκπτωτικά κουπόνια που έχετε λάβει, καθώς επίσης και να διαχειριστείτε τη συνδρομή σας στο Newsletter.

  • Με ποιόν τρόπο μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

    Οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής: Αντικαταβολή (μετρητά κατά την παράδοση), Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό, χρήση της Πιστωτικής ή Χρεωστικής Κάρτα σας και μέσω λογαριασμού σας στο Paypal.

  • Με ποιόν τρόπο γίνονται οι αποστολές των παραγγελιών;

    Όλες οι παραγγελίες μας αποστέλλονται με εταιρείες ταχυμεταφορών για την γρήγορη και ορθή παράδοση του δέματος σας!

  • Υπάρχει κάποιο επιπλέον κόστος στην παραγγελία μου εκτός από το κόστος του προϊόντος;

    Σε περίπτωση που η παραγγελία σας ξεπερνά το ποσό των των 60€ τα έξοδα αποστολής είναι Δωρεάν για όλη την Ελλάδα. Εάν η παραγγελία σας δεν υπερβαίνει τα 60€ τότε επιβαρύνεστε με 4.50€ έξοδα αποστολής για όλη την Ελλάδα. 
    Για αποστολή προς την Κύπρο η χρέωση ανέρχεται σε 11,00€ ανά αποστολή. Στην περίπτωση κατά τη οποία το κόστος της παραγγελίας υπερβαίνει τα 100€ (άνευ μεταφορικών), η αποστολή είναι Δωρεάν για όλες τις περιοχές της Κύπρου.

  • Μπορώ να περάσω να παραλάβω την παραγγελία μου και από το κατάστημα σας;

    Βεβαίως μπορείτε! Αφού πραγματοποιήσετε ηλεκτρονικά την παραγγελίας σας μπορείτε να την παραλάβετε από το φυσικό μας κατάστημα που βρίσκεται στην οδό Τριπόλεως 48, στο Κερατσίνι, εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που λάβαμε την παραγγελία σας!

  • Πόσο ασφαλή είναι τα προσωπικά μου δεδομένα;

    Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του www.jabastore.gr και προκειμένου να παραγγείλετε προϊόντα, αλλά και για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας ώστε να σας ενημερώνουμε για τα νέα προϊόντα μας, είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επίθετο, ηλεκτρονική διεύθυνση, ημερομηνία γέννησης κλπ.). Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου www.jabastore.gr, προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις του Ν. 2472/97 σχετικά με την προστασία από επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά. Η Εταιρεία δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των χρηστών της ιστοσελίδας και των συναλλαγών, εκτός αν υπάρχει έγγραφη εξουσιοδότηση από αυτούς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής. Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών, όποτε αυτό κρίνεται αναγκαίο. Ο χρήστης μπορεί να ζητήσει οποτεδήποτε όσα στοιχεία τηρούνται για τον ίδιο, καθώς επίσης και τη διόρθωσή τους, σε περίπτωση που τεκμηριώνεται η ύπαρξη λάθους.

  • Σε πόσο χρόνο θα παραλάβω την παραγγελία μου;

    Οι παραγγελίες σας στο JabaStore.gr ολοκληρώνονται και αποστέλλονται το ταχύτερο δυνατό.

    Αναλυτικότερα:
    Για την Αττική η παράδοση πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Για την Επαρχία η παράδοση πραγματοποιείται μέσα σε 
    1-3 εργάσιμες ημέρες. Όσον αφορά τις   Δυσπρόσιτες περιοχές της Ελλάδας (π.χ. απομακρυσμένα χωριά, απομακρυσμένοι νησιωτικοί προορισμοί άγονων γραμμών κ.τ.λ.) η παράδοση πραγματοποιείται μέσα 1-4 εργάσιμες ημέρες. Για την Κύπρο οι παραδόσεις πραγματοποιούνται επίσης μέσα σε 1-3 εργάσιμες ημέρες.

  • Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;

    Σε περίπτωση που επιθυμείτε διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε να καλέσετε στο 213 034 0010-05 (10.00-18.00 από Δευτέρα έως Παρασκευή & 10.00-15.00 το Σάββατο) ή μέσω e-mail στο info@jabastore.gr.

  • Πως ξέρω ότι η Παραγγελία μου ολοκληρώθηκε επιτυχώς;

    Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα σας στείλει αυτόματα ένα e-mail, το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε. Αυτό το e-mail επιβεβαιώνει ότι ολοκληρώσατε σωστά την παραγγελία σας και ότι έχει φθάσει σε εμάς.